Pakiet Serwis 24h (płatny) – ochrona zleceń wykonanych przez Phoenix24
Naszym zleceniodawcom po wykonaniu usługi proponujemy komfortowy pakiet Serwis24h. Płatny jednorazowo i gwarantujący szybką i skuteczną obsługę serwisową. Wartość pakietu ustalana jest indywidualnie i zależy od rodzaju projektu realizowanego wcześniej dla zleceniodawcy.
Serwis 24h zapewnia:
- natychmiastową reakcję na zgłoszeni awarii
- priorytetową obsługę w pierwszej kolejności
- zgłaszanie awarii 24h w każdy dzień roku
- zarezerwowanie możliwości wykonawczych specjalnie dla zleceniodawcy
Pakiet bezpłatny – serwis usług wykonanych dla zleceniodawców Phoenix24
Standardowa bezpłatna ochrona serwisowa zapewnia:
- możliwość zgłaszania awarii w godzianch 8-16 tylko w dni robocze
- czas odpowiedzi na zgłoszenie wynosi 5 dni
- nie posiada pierwszeństwa obsługi
- wycena usługi serwisowej następuje po przybyciu pracowników na miejsce awarii
Pakiet bezpłatny – serwis usług dla podmiotów nie będących klientami Phoenix24
Nasze usługi serwisowe dostępne są na rynku dla każdego. W każdej sytuacji podejmiemy się usunięcia usterki lub awarii na zasadach takich samych, jak w pakiecie bezpłatny oferowanym naszym zleceniodawcom.