Zasady obsługi serwisowej dla przemysłu

Pakiet Serwis 24h (płatny) – ochrona zleceń wykonanych przez Phoenix24

Naszym zleceniodawcom po wykonaniu usługi proponujemy komfortowy pakiet Serwis24h. Płatny jednorazowo i gwarantujący szybką i skuteczną obsługę serwisową. Wartość pakietu ustalana jest indywidualnie i zależy od rodzaju projektu realizowanego wcześniej dla zleceniodawcy.

Serwis 24h zapewnia:

  • natychmiastową reakcję na zgłoszeni awarii
  • priorytetową obsługę w pierwszej kolejności
  • zgłaszanie awarii 24h w każdy dzień roku
  • zarezerwowanie możliwości wykonawczych specjalnie dla zleceniodawcy

Pakiet bezpłatny – serwis usług wykonanych dla zleceniodawców Phoenix24

Standardowa bezpłatna ochrona serwisowa zapewnia:

  • możliwość zgłaszania awarii w godzianch 8-16 tylko w dni robocze
  • czas odpowiedzi na zgłoszenie wynosi 5 dni
  • nie posiada pierwszeństwa obsługi
  • wycena usługi serwisowej następuje po przybyciu pracowników na miejsce awarii

Pakiet bezpłatny – serwis usług dla podmiotów nie będących klientami Phoenix24

Nasze usługi serwisowe dostępne są na rynku dla każdego. W każdej sytuacji podejmiemy się usunięcia usterki lub awarii na zasadach takich samych, jak w pakiecie bezpłatny oferowanym naszym zleceniodawcom.